Ombor hisobi nima va O‘zbekistonda qanday yuritish kerak

Ombor hisobini chakana va ulgurji savdo do‘konlari, ishlab chiqarish korxonalari, shuningdek, onlayn sotuvchilar yuritadi.

Ombor — bu tovarlar sotilguniga qadar saqlanadigan joy. Har qanday vaqtda qanday mahsulot, qancha miqdorda va qancha summada mavjudligini bilish muhim — ombor hisobi aynan shu maqsadda qo‘llaniladi.

Vazifa — tovarning har bir birligini va uning harakatini qayd etishdan iborat. Agar hamma narsa to‘g‘ri bajarilsa, amaliyot va hujjatlardagi ma’lumotlar bir-biriga mos keladi.

Ombor hisobi nima ekanligini, har bir bosqichda qanday hujjatlar kerakligini va uni eng kam vaqt sarflab hamda xatosiz qanday yuritish kerakligini ko‘rib chiqamiz.

Ombor ishi — bu ko‘plab kundalik operatsiyalardan iborat: qabul qilish, jo‘natish, ko‘chirish, hisobdan chiqarish va hokazo. Ularni bajarishni МойСкладdagi avtomatlashtirish orqali tezlashtirish mumkin. Istalgan qurilmadan ulanish imkoniyati mavjud. Texnik yordam xizmati 24/7 sozlashda ko‘maklashadi. Sinab ko‘ring, bu bepul.

МойСкладni sinab ko‘rish
Mundarija:
  1. Ombor hisobi nima
  2. Asosiy operatsiyalar
  3. Ombor hisobi turlari
  4. Ombordagi hujjat aylanmasi
  5. Ombor hisobi hujjatlarini qanday yuritish kerak
  6. Ombor hisobini avtomatlashtirish
  7. 2025-yildagi eng yaxshi ombor dasturlari
  8. МойСкладda ombor hisobini avtomatlashtirish
  9. Do‘konda ombor hisobi algoritmi
  10. Savol-javoblar

Ombor hisobi nima?

Ombor hisobi — bu tovarlar, xom ashyo, yarim tayyor mahsulotlar va moliyaviy resurslar bo‘yicha ma’lumotlarni saqlash hamda qayta ishlashdir. Bunda tugallanmagan ishlab chiqarish, aktivlar va asosiy vositalar hisobga olinmaydi.

Ombor hisobini yurituvchi xodim tovarlarning saqlanishi va harakati bilan bog‘liq barcha operatsiyalarni qog‘ozda, Excel jadvalida yoki maxsus dasturda qayd etadi.

Bularga quyidagilar kiradi:

  • yetkazib beruvchilardan tovarni qabul qilish va kirim qilish;
  • mahsulot to‘g‘risidagi ma’lumotlarni bazaga yoki hisob hujjatlariga kiritish;
  • mahsulotni xaridorga yuklab jo‘natish yoki savdo zaliga yetkazish;
  • ko‘chirish;
  • inventarizatsiya o‘tkazish;
  • xarid narxlarining o‘zgarishi haqida buxgalteriyani xabardor qilish;
  • buzilish yoki kamomad tufayli o‘z ehtiyojlari uchun hisobdan chiqarish;
  • hisob kartochkalarida mahsulot xususiyatlarini tuzatish.

Ombor hisobining vazifalari

Ombor hisobi tufayli istalgan vaqtda omborda qanday tovar borligini, uning joylashuvini, miqdorini va qiymatini aniqlash mumkin. Zaxiralar, ularning joylashuvi va puldagi qiymati haqida ma’lumotga ega bo‘lmasdan turib, savdo qilish va foyda olish imkonsizdir.

Pozitsiyalarni tartibga solish

Agar nomenklatura ko‘p bo‘lsa, xodimlarning kerakli pozitsiyalarni tezda topishi muhimdir. Shu sababli, ombor hisobi tovarlarni nav va partiyalar bo‘yicha guruhlashni nazarda tutadi (hisob turlari haqida maqolada keyinroq aytiladi).

Bu usul assortimentni boshqarishni osonlashtiradi: qaysi nomlar talabga ega ekanligini va qaysilari omborda “to‘planib qolishiga” sabab bo‘layotganini aniqlash, yaroqlilik muddati tugayotgan tovarlarni o‘z vaqtida topish va ularni sotib ulgurishga ulgurish uchun narxini pasaytirish imkonini beradi.

Hujjatlarda tartibni saqlash

Hujjatlardagi tartib xodimlarning qidirish, hisoblash va tekshirish uchun sarflaydigan vaqtini tejaydi, tahlil uchun statistik ma’lumotlarni to‘plashni va o‘g‘irlik, muddati o‘tish kabi muammolarni hal qilishni osonlashtiradi. Bu qog‘oz va elektron hujjatlarga ham taalluqlidir.

Qoldiqlar va zaxiralar miqdorini nazorat qilish

Nazorat xodimlar tomonidan yo‘qotishlar, buzilishlar va o‘g‘irliklar xavfini kamaytiradi, chunki hujjatlarda har bir tovar pozitsiyasining harakati qayd etiladi.

Xodimlar ma’lum toifalar bo‘yicha tovar birliklarining aniq miqdorini ayta olsalar, bu xarid rejalarini yanada aniqroq tuzishga, sotish ko‘rsatkichlarini: hajm, yetkazib beruvchilar bilan hisob-kitob qilish muddatlari, guruhlar bo‘yicha tovar aylanmasini nazorat qilishga yordam beradi.

Ombor hisobining asosiy operatsiyalari

Hujjatlar aylanishini yuritish uchun ombordagi barcha harakatlarni uchta asosiy jarayon — kirim, saqlash va chiqim sifatida ko‘rib chiqish maqsadga muvofiqdir.

Mahsulotning omborga kelishi

Jarayon bir necha bosqichlardan iborat:

  1. Tovarni qabul qilish va hujjatlarni tizimga kiritish.
  2. Tovarlarning nomenklatura kartochkalariga mosligini tekshirish.
  3. Tovar kelishini rasmiylashtirish.

Saqlash

Mahsulotning omborda saqlanishi uchun ishonchli shaxs, odatda omborchi mas’ul hisoblanadi. Agar tovarning kamomadi yoki buzilishi aniqlansa, u zararni qoplaydi.

Buni nazorat qilish inventarizatsiya orqali amalga oshiriladi — ombordagi zaxiralarni hisob tizimidagi ma’lumotlar bilan taqqoslash maqsadida tekshiruv o‘tkaziladi.

Ba’zan inventarizatsiya jarayonida tovar turlari bo‘yicha nomuvofiqlik — muayyan turdagi tovarlarning haqiqiy miqdori bilan hisob hujjatlaridagi miqdori o‘rtasidagi farq aniqlanadi. Bu nomuvofiqlik hisobdan chiqarilishi lozim.

Sarf/hisobdan chiqarish

Tovarni hisobdan chiqarish — uni balans hisobidan chiqarib, zararlar toifasiga o‘tkazishdir. Eskirgan, yaroqsiz, shikastlangan va muddati o‘tgan tovarlar hisobdan chiqariladi.

Ombor hisobi turlari

Ombor hisobi kompaniya savdo qiladigan mahsulot turiga qarab farqlanadi. Odatda, mahsulotlar muddati va naviga ko‘ra taqsimlanadi.

Ombor hisobining 4 ta asosiy turi mavjud:

  • Nomenklatura — assortiment kichik bo‘lsa, mos keladi. Bunday holda, kerakli mahsulotni topish oson bo‘lib, alohida guruhlash talab etilmaydi. Har bir tovar pozitsiyasi uchun yangi kartochka ochiladi.
  • Navlar bo‘yicha — agar mahsulotlarni navlar va turlar bo‘yicha aniq ajratish muhim bo‘lsa, mos keladi. Bunda boshqa xususiyatlar ko‘rsatilmaydi: yetkazib beruvchi, narx, yaroqlilik muddati va hokazo.
  • Partiyali — agar tovarlarning har bir partiyasini cheklangan yaroqlilik muddati, narxlardagi farqlar, yetkazib beruvchilar bilan hisob-kitob qilish xususiyatlari va boshqa omillar tufayli alohida saqlash zarur bo‘lsa, mos keladi.
  • Partiyali-navli — keng assortimentli tovarlar uchun, har bir partiyani alohida saqlash zarur bo‘lganda mos keladi. Tovar pozitsiyalari avval partiyalar bo‘yicha, keyin navlar bo‘yicha guruhlanadi.

Oxirgi 2 ta hisob turi ko‘proq ombor maydonini talab qilishini hisobga oling.

Hujjatlashtirish hisob turiga bog‘liq. Agar nav va nomenklatura usuli uchun hisob kartochkalarini to‘ldirish yetarli bo‘lsa, qolgan usullar uchun ombor hisobi qaydnomasini yuritish kerak. Hujjat aylanishi haqida batafsil ma’lumot quyida.

Ombordagi hujjat aylanishi

O‘zbekistonda ombor hujjatlari aylanishi milliy qonunchilik, jumladan “Buxgalteriya hisobi to‘g‘risida"gi Qonun va Moliya vazirligining tegishli me’yoriy hujjatlari bilan tartibga solinadi.

Korxonalar boshlang‘ich hisob hujjatlariga qo‘yiladigan belgilangan talablarga rioya qilgan holda o‘z shakllarini ishlab chiqishlari mumkin.

O‘zbekistonda ombor hujjat aylanishining asosiy tamoyillari

  • Barcha xo‘jalik operatsiyalarini majburiy rasmiylashtirish: Har bir operatsiya majburiy rekvizitlarni o‘z ichiga olgan dastlabki hisob hujjati bilan tasdiqlanishi shart.​
  • Elektron hujjatlardan foydalanish: Hujjatlarni elektron shaklda yaratish va saqlashga ruxsat etiladi, bunda ularning identifikatsiyasi va foydalanish imkoniyati ta’minlanishi shart.
  • Hujjat shakllarini tanlashda moslashuvchanlik: Korxonalar belgilangan talablarga mos keladigan o‘z hujjat shakllaridan foydalanishlari mumkin.

Ombor hisobining asosiy bosqichlari va tegishli hujjatlar

Hisob bosqichi Hujjatlar

Tovarlarning kelishi

Yetkazib beruvchidan yuk xati, kirim orderi, qabul qilish dalolatnomasi.

Tovarlarni saqlash

Ombor hisobi kartochkasi, tovar yorlig‘i

Tovarlarni ko‘chirish

Ichki ko‘chirish uchun yuk xati, talab-yuk xati

Chiqim va hisobdan chiqarish

Chiqim yuk xati, hisobdan chiqarish dalolatnomasi

Hujjatlarni rasmiylashtirish vaqtini tejash va xatolardan qochish uchun МойСклад hisob tizimidan foydalaning — u O‘zbekiston qonunchiligining barcha talablariga to‘liq javob beradi. Yuqoridagi jadvaldagi har bir amaliyotni 3 barobar tezroq va eng muhimi, aniq bajarasiz. Tizimda zarur shablonlar mavjud. Ro‘yxatdan o‘tib, darhol ishlashni boshlaysiz. Sinab ko‘ring, bu bepul.

МойСкладni bepul sinab ko‘ring

Ombor hisobi hujjatlarini qanday yuritish kerak

Qonunchilikda qat’iy belgilangan shakllar yo‘q. Ular tashkilot va biznes jarayonlarining o‘ziga xos xususiyatlariga moslashtiriladi.

Hujjatlarni qo‘lda qog‘ozda yoki Excel jadvallarida, shuningdek maxsus hujjat aylanish tizimida ham yuritish mumkin. Hammasi nomenklatura va assortiment hajmiga bog‘liq. Qancha ko‘p bo‘lsa, hisobni “qo‘lbola usulda” yuritish shuncha qiyinlashadi. Avtomatlashtirish zaruriyati paydo bo‘ladi.

Hisob yuritish usuli Narxi Qachon mos keladi

Qog‘oz hisob jurnali

Bepul

Nomenklatura 5-10 birlikdan oshmaydigan va avtomatlashtirish talab qilinmaydigan holat

Excel jadvallari

Bepul

Maxsus dasturlar

Pulli yoki bepul

Katta assortiment, kassa bilan integratsiya va odatiy jarayonlarni avtomatlashtirish zarur bo‘lgan holat

Ombor hisobini yuritishning keng tarqalgan va eng oddiy usuli — Excel jadvallarida qo‘lda hisob yuritishdir. Ombor xodimlari erkin shaklda zaxiralarning kelishi va harakati haqidagi ma’lumotlarni kiritadilar. Excelda ma’lumotlarni qayta ishlash texnik jihatdan faqat eng sodda darajada — yig‘indilarni hisoblashdagina mumkin.

Bu usulning afzalligi — bepulligi. Ehtimol, bu yagona afzallikdir. Kamchiliklar esa ancha ko‘p:

  • xodim tasodifan jadvaldan muhim ma’lumotni o‘chirib yuborgan bo‘lsa, hujjatlar yoki ma’lumotlarning yo‘qolish xavfi mavjud;
  • avtomatlashtirishning yo‘qligi bir xil ishlarning takrorlanishiga olib keladi, natijada inventarizatsiya bir necha soatga cho‘zilishi mumkin;
  • barcha jarayonlar qo‘lda hisobga olinganligi sababli, yaroqlilik muddati tugayotgan mahsulotni unutib qo‘yish, hujjatlarda xatolarga yo‘l qo‘yish (va ularni juda kech aniqlash) oson kechadi.

Nomenklatura va assortiment hajmi qanchalik katta bo‘lsa, “qo‘lbola” usulda hisob yuritish shunchalik qiyinlashadi. Avtomatlashtirishga ehtiyoj paydo bo‘ladi.

Ombor hisobini avtomatlashtirish

Qo‘l usulining muqobili — maxsus dastur yordamida avtomatlashtirishdir. U yuqorida sanab o‘tilgan barcha muammolarni hal qiladi, chunki:

  1. Barcha hujjatlar elektron shaklda bo‘ladi. Foydalanish huquqlarini taqsimlash orqali ko‘rish va tahrirlashni cheklash mumkin.
  2. Hujjatlar o‘rnatilgan andozalar va ma’lumotnomalar yordamida to‘ldiriladi, bu esa inson omili tufayli xatolar xavfini kamaytiradi.
  3. Qog‘ozbozlikdan xalos bo‘lish ombor operatsiyalari, shu jumladan inventarizatsiya uchun vaqtni tejaydi.
  4. Saqlash muddatlarini nazorat qilish, narxnomalarni chop etish va ombordagi boshqa jarayonlarni avtomatlashtirish. Masalan, MeningOmborimda me’yordan chetga chiqqan ko‘rsatkichlar qizil rang bilan ajratib ko‘rsatiladi. Jumladan, yaroqlilik muddati tugashiga yaqinlashganda.

2025-yildagi eng yaxshi ombor dasturlari

Turli xil biznes turlari va funksionallik hajmi uchun ko‘plab ombor dasturiy ta’minoti mavjud. Quyida sizning tanlovingiz uchun eng yaxshi 5 ta xizmat ro‘yxati keltirilgan.

MeningOmborim

Bu do‘konlar, onlayn savdo va umumiy ovqatlanish korxonalari uchun onlayn xizmatdir.

Savdo uskunalari, to‘lov tizimlari, yetkazib berish xizmatlari, marketpleyslar va Telegram bilan o‘nlab integratsiyalar mavjud.

Ombor hisobini yuritish uchun:

  • donabay tovar bilan ham, vazn va o‘lchamli mahsulotlar bilan ham ishlash imkoniyati;
  • manzilli saqlash;
  • muayyan tovarlar yoki ularning guruhlari uchun seriyalar va yaroqlilik muddatlari bo‘yicha hisobga olish;
  • Ma’lumotlarni yig‘ish terminali (TSD) yordamida komplektatsiyani tekshirish va inventarizatsiya o‘tkazish;
  • markirovkalangan tovarlar bilan ishlash;
  • yorliqlar va narxnomalarning vizual muharriri, shtrix-kodlarni yaratish, ommaviy chop etish.

Hisob funksiyalaridan tashqari, MeningOmborim xodimlarga vazifalar belgilash, buyurtmalarni qayta ishlash, mijozlar bazasi bilan ishlash, ishlab chiqarish va mahsulotlarni yig‘ishni kuzatish, bir nechta bo‘lim va filiallarni bir oynada boshqarish imkonini beradi.

Barcha imkoniyatlar va istalgan miqdordagi xodimlar uchun 14 kunlik sinov muddati hamda bir foydalanuvchi uchun abadiy bepul versiya mavjud.

Решения
МойСклад hisobi dasturi haqida batafsil ma’lumot

SmartUp

SmartUp — tovarlarni boshqarish, moliyaviy operatsiyalar va ma’lumotlarni tahlil qilishni avtomatlashtirish uchun mo‘ljallangan bulutli tizimdir. U do‘konlar, telekommunikatsiya, qurilish, mashinasozlik sohalariga mos keladi va ombor operatsiyalarini boshqarish uchun foydalanilishi mumkin.

1 °C: Chakana savdo

1 °C: Chakana savdo alohida savdo nuqtalari va tarmoqlarda hisobni yuritish imkonini beradi, kichik va o‘rta biznes uchun ham mos keladi. Mahalliy va bulutli versiyalari mavjud. Dastur chakana savdo uchun mo‘ljallangan bo‘lib, unda tovar hisobini yuritish, tahliliy hisobotlarni ko‘rish, xaridlarni rejalashtirish va xodimlarni boshqarish mumkin.

RegosSoftware

Sotuvni avtomatlashtirish va omborni boshqarish uchun keng ko‘lamli yechimlarni taklif etadi. Kompaniya chakana va ulgurji savdo do‘konlari, shuningdek, tarmoq va internet-do‘konlar uchun mos keladigan har tomonlama vositalarni taqdim etadi.

Sellerpeak24

Sellerpeak24 — ombor hisobi va savdoni boshqarishni avtomatlashtirish uchun kompleks yechimdir

Sellerpeak24.uz — bu O‘zbekistonda ombor jarayonlarini avtomatlashtirish uchun ishlab chiqilgan ERP tizimidir. Dastur tovar qoldiqlarini nazorat qilish, savdo va moliyani boshqarish, shuningdek, kassa uskunalari va CRM tizimlari bilan integratsiyalashish imkonini beradi. Yechim kichik omborlar uchun ham, yirik logistika tarmoqlari uchun ham mos keladi.

MoySklatda ombor hisobini avtomatlashtirish

MoyСклад barcha operatsiyalarni (tovarni qabul qilish va jo‘natish, ko‘chirish, inventarizatsiya, hisobdan chiqarish va kirim qilish) soddalashtiradi, samarali ombor hisobini tashkil etish va hujjatlarni chop etish imkonini beradi.

Har qanday vaqtda ombordagi vaziyat, tovarlar va pul mablag‘lari harakati haqida to‘liq va ishonchli ma’lumotga ega bo‘lasiz. Shunchaki xizmatda ro‘yxatdan o‘tib, ma’lumotlarni kiritish va barcha turdagi tovarlar hamda materiallar hisobini yuritishni boshlash, qoldiqlar, aylanmalar va tannarx haqidagi ma’lumotlarni real vaqt rejimida kuzatish kifoya.

Do‘konda ombor hisobi algoritmi

  1. Ombor hisobi usulini tanlashdan boshlang.
  2. Uskunalarni xarid qiling.

    • yorliqlardagi ma’lumotlarni tezkor o‘qish uchun ma’lumotlarni yig‘ish terminallari (MYT) yoki shtrix-kod skanerlari;
    • o‘zi yopishadigan qog‘ozga yorliqlarni chop etish uchun printerlar;
    • Uskunalarni ombor hisobi tizimi bilan integratsiyalash uchun dasturiy ta’minot.
  3. Ombor hisobi uchun mas’ul xodimlarni tayinlang va ular uchun ko‘rsatmalar yozing.
  4. Tovar pozitsiyalarida shunday tartib o‘rnatingki, ularning har biri ombordagi aniq joyga biriktirilsin va ularni topish oson bo‘lsin.

MoyСкладda ombor hisobini avtomatlashtirish qanday ko‘rinishda?

MoyСкладda samarali ombor hisobi uchun zarur bo‘lgan barcha narsalar mavjud:

  • yorliqlar va narxnomalarning qulay vizual muharriri,
  • ommaviy chop etish imkoniyati,
  • skanerlarni qo‘llab-quvvatlash, EAN-8, EAN-13, Code128 va boshqalarni chop etish va yaratish.

Hujjatlarni elektron pochta orqali yuborishingiz va Didox’ga yuklab olishingiz mumkin. Barcha ma’lumotlar ishonchli tarzda himoyalangan va tizimga kirish 24/7 ochiq.

Manzilli saqlash tizimi tovarlarning qaysi ombor katakchasida joylashganligini aniq bilish imkonini beradi. Tizim yangi kelgan tovarni qayerga joylashtirish maqsadga muvofiqligini ko‘rsatadi va yukni jo‘natishga tayyorgarlik ko‘rishda omborchilar uchun tanlov varaqasini shakllantiradi.

Seriyalar va yaroqlilik muddatlari bo‘yicha hisobga olish alohida tovarlar yoki ularning guruhlari uchun qo‘llaniladi. Bu muayyan seriyadagi tovarlarni qabul qilish, jo‘natish, ko‘chirish va qaytarish imkonini beradi. Yaroqlilik muddati qisqaroq mahsulotlarni birinchi navbatda sotish va muddati o‘tgan mahsulotlarni hisobdan chiqarish mumkin.

МойСкладda cheksiz miqdordagi omborlar va saqlash joylari, ishlab chiqarish retseptlari va operatsiyalari, shtrix-kodlar, seriya raqamlari va mahsulot modifikatsiyalari bilan ishlash imkoniyati mavjud.

МойСклад ombor hisobidan tashqari quyidagilarni ham bajara oladi:

  • barcha savdo kanallaridagi xaridorlarning buyurtmalarini bir vaqtning o‘zida, yagona joyda qayta ishlash;
Xaridor buyurtmalari hisoboti
Xaridor buyurtmalari hisoboti

Yangi buyurtmalar, qaytarishlar, tasdiqlangan buyurtmalar va boshqalar bo‘yicha ma’lumotlarni alohida ko‘rish uchun maqomlar belgilash imkoniyati mavjud. Tizimda tovarlarni zaxiralash, hisob-kitoblarni taqdim etish va ularning to‘lovini nazorat qilish mumkin.

  • qonunning barcha talablariga muvofiq markirovkalangan tovarlar bilan ishlash. Bu MoySkadning veb-versiyasi va mobil ilovalarida turli rejimlarda amalga oshiriladi.
  • moliyaviy ko‘rsatkichlarni yig‘ish

Masalan, “Foydalilik” hisoboti tovarlar, xodimlar, xaridorlar va kanallar bo‘yicha sotuvlar dinamikasini ko‘rsatadi.

Rentabellik hisoboti
Rentabellik hisoboti

“Pul oqimlari” hisobotida berilgan davr boshi va oxiridagi balans aks ettiriladi.

Foyda va zararlar to‘g‘risidagi hisobot daromadlar, xarajatlar va sotish rentabelligini ko‘rsatadi.

zararlar hisoboti
zararlar hisoboti

Bundan tashqari, qoldiqlar, aylanmalar, kontragentlar, qarzlar va boshqalar bo‘yicha hisobotlar ham mavjud. Ma’lumotlarni elektron pochtaga yuborish sozlanishi mumkin.

Qo‘shimcha ravishda har bir sanaga oid operatsiyalar haqidagi ma’lumotlar — barcha to‘lovlar va ularning summalari, o‘tkazilgan vaqti, kontragent, hujjat holati ko‘rsatilgan.

МойСкладni sinab ko‘ring

Savol-javoblar

Quyida eng ko‘p uchraydigan holatlar keltirilgan.

Ishlab chiqarishda va boshqaruv vazifalarida foydalaniladigan barcha moddiy boyliklar. Bularga tayyor mahsulotlar, xom ashyo, materiallar, yarim tayyor mahsulotlar, idishlar, xo‘jalik jihozlari kiradi. Ular qisqacha TMB yoki MIZ — moddiy-ishlab chiqarish zaxiralari deb yuritiladi.

EHA ombor logistikasini soddalashtiradi, hujjatlarni tezroq yaratish imkonini beradi va hisobdagi xatolar sonini kamaytiradi, bu esa pirovardida korxona xarajatlarini qisqartiradi.

Hisob siyosatida quyidagilarni ko‘rsating:

buxgalteriya va soliq hisobining qaysi bo‘limlarida elektron hujjat aylanishi yuritilishi,

  • elektron shaklda rasmiylashtiriluvchi hujjatlar ro‘yxati,
  • elektron hujjatlarni saqlash tartibi,
  • qanday elektron imzo qo‘llanilishi: oddiy yoki malakali, shuningdek imzo huquqi kimga tegishli ekanligi,
  • hujjatlarni soliq organiga taqdim etish tartibi.

Elektron hujjat aylanishini joriy etishda har bir xodimning vazifasi va mas’uliyatini aniqlab olish, hujjatlarni kelishish va imzolash jarayonlarini ishlab chiqish lozim.

Bundan tashqari, sizga mos operatorni tanlash, elektron raqamli imzo olish va dasturiy ta’minotni buxgalteriya tizimi bilan integratsiyalash imkoniyatini hisobga olish muhim.

МойСклад 2007-yildan beri faoliyat yuritmoqda, Toshkentdagi ofisi 2022-yildan beri ishlamoqda, bepul qo‘llab-quvvatlash va muddatsiz bepul tarif mavjud.

Bu xizmat kundalik vazifalardan xalos bo‘lishga va hisobotdagi xatolarni bartaraf etishga yordam beradi.

  • Mahsulotlar va narxlarni ommaviy yuklash va yangilash imkoniyati.
  • Mahsulot tugayotgani haqidagi ogohlantirishlar bilan qoldiqlar nazorati.
  • Sotish statistikasi yoki minimal qoldiq asosida yetkazib beruvchilarga buyurtmalar berish.
  • Qaytarishlar, komissiyalar va boshqa xarajatlarni hisobga olgan holda har bir tovar bo‘yicha haqiqiy foyda.
  • Onlayn kassalar, internet-do‘kon va marketpleyslar bilan integratsiya.
  • Tez boshlash, o‘qitish, 24/7 qo‘llab-quvvatlash.
МойСклад’ni sinab ko‘ring
Quyidagilarni ham o‘qing:
Shohsanam Xurramova
Shohsanam Xurramova МойСклад eksperti
Bu maqola foydali bo‘ldimi?
0 baholar
Maqolani ulashing:
МойСклад — savdo, ombor va CRMni birlashtiruvchi bulutli xizmat

Barcha kerakli yechimlar bitta tizimda: savdo, xaridlar, ombor, moliya, mijozlar va ta’minotchilar

Ishni boshlash